facebook

Aktualności

Moda na bloga

31.08.2015
W ostatnim czasie własnego bloga prowadzi prawie każdy - ludzie w różnym wieku, z różnych warstw społecznych, z różnymi zainteresowaniami. Również coraz więcej firm sięga po bloga jako skuteczne narzędzie komunikacji.

Odpowiednio prowadzony blog firmowy może skutecznie pomóc w zdobyciu konsumentów w sieci i wykreowaniu pozytywnego wizerunku firmy. Internauci szukają darmowej wiedzy, porad, odpowiedzi na pytania. Jeśli firma zadba, aby pożądane informacje znalazły się na blogu, klienci docenią zaangażowanie i profesjonalizm. Blog jest również dobrym narzędziem do budowania relacji z klientem. Daje możliwość wypowiadania się pod publikowanymi artykułami, prowadzenia dyskusji. Dzięki temu poznasz opinie Twoich klientów i dopasujesz ofertę do ich oczekiwań.

Wychodząc naprzeciw wymaganiom klientów wzbogaciliśmy ofertę Agencji o prowadzenie bloga firmowego. Nasi kreatywni copywriterzy indywidualnie podchodzą do każdego tematu i chętnie się dzielą swoją wiedzą i pomysłami.