facebook

Aktualności

Siła marketingu szeptanego

31.08.2015
W dobie dzisiejszej wizerunek firmy w internecie jest niezwykle ważny. Zdarza się, że od opinii na temat sklepu interenetowego w sieci zależy decyzja o dokonaniu zakupów w danym sklepie.

Konsumenci dużo większym zaufaniem darzą informacje o firmach znalezione w internecie i napisane przez obce osoby, niż tradycyjne formy reklamy. Wyniki badania „Trust In Advertising” pokazują, że aż 70 % internautów ufa opiniom znalezionym w sieci.

Każda firma powinna zatem zadbać o to, aby o ich sklepie internetowym było głośno w sieci. Niestety nie każdy klient sklepu, po udanym zakupie, wypowie się na temat transakcji czy samego produktu. Warto wówczas udzielać się na forach internetowych, portalach czy blogach, aby podkreślić mocne strony sklepu. Umiejętnie prowadzona kampania marketingu szeptanego jest w pełni etyczna, pomocna klientom, ale nienachalna, a także zgodna z prawem. Należy jednak uważać, ponieważ nie posiadając odpowiedniej wiedzy i doświadczenia w zakresie buzz marketingu, łatwo uzyskać cel, odwrotny od zamierzonego – czarny PR firmy.

Kampanie marketingu szeptanego prowadzone od 4 lat przez Agencję Interaktywną CleverAgency przynoszą zadowalające efekty, dzięki czemu zyskujemy nowych klientów. Sztab naszych specjalistów z różnych dziedzin stale się powiększa, abyśmy mogli każdemu z klientów poświęcić potrzebny czas i osiągnąć jak najlepsze efekty.