facebook

Aktualności

Ekspert z CleverAgency mówił o marketingu szeptanym

31.08.2015
Pod koniec maja w siedzibie Północnej Izby Gospodarczej w Szczecinie odbyło się szkolenie na temat marketingu szeptanego, które poprowadził Przemysław Korszeń, właściciel Agencji Interaktywnej CleverAgency.

Podczas szkolenia Przemysław Korszeń szczegółowo, merytorycznie i praktycznie przekazywał swoją wiedzę innym. Podsunął wiele ciekawych pomysłów, jak skutecznie wypromować swój produkt czy usługę w Interencie. Opowiadał o początkach marketingu szeptanego oraz zaprezentował ranking największych wpadek tej dziedziny.

Spotkanie cieszyło się dużym zainteresowaniem. Wzięło w nim udział ponad 40 osób. Szkolenie zostało podzielone na dwie części. Pierwsza z nich dotyczyła teorii, druga zaś to zajęcia praktyczne, podczas których uczestnicy zostali podzieleni na dwie grupy. Każda z nich otrzymała plakat, na którym był zamieszczony fragment z forum internetowego. Zadaniem zgromadzonych było wskazanie, które wpisy są nieudanym marketingiem szeptanym, a w które rekomendacje uwierzyliby.

Na koniec odbyła się dyskusja, w której wszyscy chętnie wzięli udział. Przedsiębiorcy wyciągnęli wiele ciekawych wniosków na temat spontanicznego przekazu, czyli marketingu szeptanego.