facebook

Aktualności

Ochrona przed czarnym PR-em

31.08.2015
Ochrona przed czarnym PR-em to kolejna usługa, którą wprowadziliśmy do naszej oferty. Coraz więcej użytkowników robi zakupy przez Internet. W związku z czym wzrasta też ilość sklepów, które oferują swoje produkty w sieci.

Klient kupujący dany produkt w sieci może wyrazić swoją opinię poprzez umieszczenie komentarza. Czasami niestety nie jest on zadowolony z danego towaru bądź usługi, dlatego wystawia negatywny komentarz. Taka opinia, choćby jedna może popsuć wizerunek firmy i zniechęcić innych do skorzystania z naszej oferty. Niekiedy prowadzi też do upadku przedsiębiorstwa.

Zapobieganie czarnemu PR-owi w sieci jest niemożliwe. Ważne jest, by jak najszybciej odpowiedzieć na negatywny komentarz i złagodzić całą sytuację, zanim przerodzi się ona w coś większego.

Każde przedsiębiorstwa powinno codziennie monitorować pojawiające się w Internecie informacje na temat firmy, jej pracowników oraz oferowanych produktów czy usług.

Oferowana przez agencję usługa obejmuje codzienny monitoring wybranych kanałów pod kątem pojawienia się negatywnych opinii. Sztab naszych copywriterów zadba o znalezienie negatywnych komentarzy i odpowiednią odpowiedź na nie.