facebook-box-1334045_1920

Rodzaje kampanii na Facebooku

F-commerce to powiązany rynek e-commerce oraz strefa społecznościowa. Do tych działań wykorzystuję się potężną platformę jaką jest Facebook. W obecnych czasach, każda firma powinna komunikować się z odbiorcami, przy pomocy mediów społecznościowych. Jest to ważne działanie, gdyż takie portale skupiają najwięcej użytkowników. A jak wszędzie wiadomo im większy wkład obserwujących tym większe dochody.

Promocja strony i postów

Promocja postów to pierwszy rodzaj promowania internetowego biznesu. Jest to bardzo przydatne, gdyż osoby, które kliknęły „lubię to” mogą zobaczyć nowe aktualności. Na odpowiednie promowanie strony, ma wpływ wiele czynników, które warto odpowiednio dobrać. Są nimi wiek, płeć oraz lokalizacja. Taka kompozycja pozytywnie wpłynie na utrzymanie kontaktu z dotychczasowymi klientami oraz na pozyskanie nowych. Promocja strony zbudowana jest ze zdjęcia oraz nazwy, wyświetlana jest najczęściej w prawej kolumnie bądź w aktualnościach. Promocja postów jest dobrym rozwiązaniem, gdy naszym celem jest zachęcenie odbiorców do aktywności. Poczynając od wyświetleń, komentarzy aż po polubienia i udostępnienia.

Konwersje i kliknięcia

Konwersje umożliwiają monitorowanie, aktywności naszych odbiorców, po wcześniejszym odwiedzeniu strony. Na konwersję składa się rejestracja, produkt w koszyku, zakup oraz odwiedzenie strony. Takie działanie możliwe jest po uprzednim zainstalowaniu pikseli konwersji. Kliknięcia- to typ kampanii, umożliwiający przekierowanie odbiorcy z reklamy do witryny internetowej. Przydaję się to w sytuacji, kiedy chcemy zwiększyć ruch na naszej stronie. Cena kliknięcia nie jest jednoznacznie sprecyzowana. Ich wartości mogą się wahać między kilkunastoma groszami a kilkunastoma złotymi. Na jej wysokość wpływa demografia, zainteresowanie oraz geografia i postrzeganie reklam przez użytkowników Facebooka. O wiele częściej aktywność uzyskiwana jest z komputerów, jednakże rozwijający się udział przenośnych urządzeń z biegiem lat przynosi coraz to większe przychody.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>