Koszt reklamy na Facebooku – od czego zależy?

Koszt reklamy na Facebooku to wiele zmiennych, które kontrolujesz. Przede wszystkim trzeba wiedzieć dokładnie czego się chcę od takiej reklamy, aby później wiedzieć jaki dokładnie budżet na to wydać. Przykładowo, jeśli Twoim celem jest uzyskanie 400 nowych użytkowników odwiedzający Twój profil to koszt ten będzie mniejszy niż w przypadku uzyskania 1000 polubień.

Darmowa reklama na Facebooku. Poznaj 3 proste sposoby.

Facebook to ogromne skupisko użytkowników. Wszyscy sprzedawcy zabiegają o ich uwagę, próbując ściągnąć na swoją stronę internetową i sprzedać swój produkt. Można skorzystać z płatnej reklamy, którą oferuje ten portal. Nie musimy jednak korzystać z płatnej kampanii Facebook Ads, gdyż istnieje wiele równie skutecznych i darmowych sposobów, które wymagać będą od nas tylko nieco więcej … Czytaj dalej Darmowa reklama na Facebooku. Poznaj 3 proste sposoby.

Prowadzenie Facebooka – dlaczego potrzebujesz specjalisty?

Facebook jest platformą odwiedzaną przez kilka miliardów osób. Nic więc dziwnego, że wiele firm decyduje się na założenie firmowego profilu. Pozwala to firmom budować swoją markę, stwarza możliwość komunikacji z klientem oraz jest świetnym miejscem do reklamy firmy. Pytanie brzmi jak w prawidłowy sposób prowadzić fanpage’a na Facebooku i komu powierzyć to zadanie.

Facebook dla biznesu – co musisz wiedzieć o prowadzeniu strony firmowej

Facebook jest jednym z najbardziej znanych portali społecznościowych. Dziś już chyba każdy posiada tam swoje konto, dlatego tak wiele firm decyduje się na prowadzenie swojej strony firmowej właśnie na tym portalu. Takie rozwiązanie przynosi firmom wiele korzyści, m.in. mają oni stały kontakt ze swoimi klientami, a dodatkowo jest to świetne  miejsce do prezentowania nowej oferty … Czytaj dalej Facebook dla biznesu – co musisz wiedzieć o prowadzeniu strony firmowej

10 błędów w Social Mediach

Media społecznościowe są świetnym narzędziem do budowania wizerunku Twojej firmy. Oczywiście pod warunkiem, że wiesz jak z nich korzystać. Istnieje wiele błędów, przez które możesz stracić bądź zniechęcić do siebie obserwujących.

5 korzyści prowadzenia fanpage na Facebooku

W obecnych czasach media społecznościowe, odwiedzane są przez miliardy użytkowników. Jeśli, popatrzyli byśmy na to od biznesowej strony możemy zauważyć, że jest to świetna baza klientów, która daję wiele możliwości naszej marce. Jakie są więc korzyści stworzenia fanpage’a na Facebookowej platformie?

Cele reklamowe na Facebooku

Pierwsze kroki w korzystaniu z menadżera reklam mogą przysporzyć kilka przeszkód. Pierwszą z nich jest zdecydowanie konfiguracja. Najczęściej popełnianym błędem, jest wybór pozyskania polubień, nawet jeśli nie jest to naszym celem. Takie działanie może doprowadzić do utraty naszego budżetu. Jeśli, więc chcemy wygenerować dobre wyniki, musimy w pełni zrozumieć wszelkie cele.

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku?

Dzisiejsze czasy stwarzają coraz więcej form sprzedaży produktów. Zdaniem niektórych, aż 90 % z nich można sprzedać za pomocą Facebooka. Niestety bywają też produkty, które sprzedają się trudno, nawet na takich portalach. Dlatego musimy stworzyć takie zainteresowanie, aby produkt zaczął zyskiwać na popularności.