facebook-dla-biznesu

Facebook dla biznesu – co musisz wiedzieć o prowadzeniu strony firmowej

Facebook jest jednym z najbardziej znanych portali społecznościowych. Dziś już chyba każdy posiada tam swoje konto, dlatego tak wiele firm decyduje się na prowadzenie swojej strony firmowej właśnie na tym portalu. Takie rozwiązanie przynosi firmom wiele korzyści, m.in. mają oni stały kontakt ze swoimi klientami, a dodatkowo jest to świetne  miejsce do prezentowania nowej oferty swojej firmy.

Czym jest strona firmowa na Facebooku i jak ją założyć?

Strona firmowa na Facebooku to nic innego jak fanpage. Jest ona powiązana z naszym kontem prywatnym.  Jeśli prowadzimy jakąś działalność, np. sklep, warto utworzyć osobne miejsce do kontaktu z klientem. Dodatkowo założenie firmowego profilu da nam dodatkowe funkcje, tj. możliwość analizy statystyk, czego zwykłe, prywatne konto nie posiada. Facebook to idealna platforma do pozyskania nowych klientów i budowanie z nimi więzi. Dzięki prowadzeniu fanpage’a zyskujemy możliwość dotarcia do szerokiego grona odbiorców, którzy zainteresują się naszym produktem.  Założenie strony firmowej nie zajmuje dużo czasu. W prawym górnym rogu naszego prywatnego konta na Facebooku wybieramy opcję „Utwórz stronę”, następnie przeniesieni zostaniemy do panelu w którym uzupełnimy wszystkie niezbędne dane i gotowe!

Jak prowadzić stronę firmową?

Fanpage na Facebooku ma być przede wszystkim  miejscem, w którym klienci będą mogli lepiej poznać naszą firmę, zadawać nam pytania oraz dzielić się swoją opinią na temat usług firmy lub produktów. Ważne jest abyśmy poświęcili temu trochę czasu i cierpliwości, które w przyszłości na pewno zaprocentują. Posty, które będą udostępniane powinny być przemyślane. Nie ma sensu zasypywać klientów nic nie  wnoszącymi treściami. Warto z wyprzedzeniem planować sobie posty na dany miesiąc i stawiać na jakość, a nie na ilość. Przy prowadzeniu strony firmowej na Facebooku ważna jest systematyczność. Nie możemy w jednym miesiącu dodać 30 postów, by następnego dodać tylko 5, albo żadnego. Warto korzystać przy tym z narzędzi do planowania wpisów, co znaczenie ułatwi nam pracę. Jeśli będziemy trzymać się tych punktów grono odbiorców i zadowolonych klientów na pewno będzie się systematycznie powiększało.

Poprzedni Wpis
Następny Wpis

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>