Trendy w Social Media w 2020 roku
Nowy Rok 2020 zbliża się wielkimi krokami. Jakie zmiany zajdą w social mediach – na Facebooku, Instagramie czy YouTube? Jakie trendy, tematy będą dominowały w nadchodzącym roku?
Nowy Rok 2020 zbliża się wielkimi krokami. Jakie zmiany zajdą w social mediach – na Facebooku, Instagramie czy YouTube? Jakie trendy, tematy będą dominowały w nadchodzącym roku?
Facebook jest platformą odwiedzaną przez kilka miliardów osób. Nic więc dziwnego, że wiele firm decyduje się na założenie firmowego profilu. Pozwala to firmom budować swoją markę, stwarza możliwość komunikacji z klientem oraz jest świetnym miejscem do reklamy firmy. Pytanie brzmi jak w prawidłowy sposób prowadzić fanpage’a na Facebooku i komu powierzyć to zadanie.
Facebook jest jednym z najbardziej znanych portali społecznościowych. Dziś już chyba każdy posiada tam swoje konto, dlatego tak wiele firm decyduje się na prowadzenie swojej strony firmowej właśnie na tym portalu. Takie rozwiązanie przynosi firmom wiele korzyści, m.in. mają oni stały kontakt ze swoimi klientami, a dodatkowo jest to świetne miejsce do prezentowania nowej oferty … Czytaj dalej Facebook dla biznesu – co musisz wiedzieć o prowadzeniu strony firmowej
Facebook oferuje nam wiele narzędzi analitycznych, które umożliwiają nam mierzenie wyników działań na profilu. Jednym z takich narzędzi jest właśnie Facebook Analitycs.
Media społecznościowe są świetnym narzędziem do budowania wizerunku Twojej firmy. Oczywiście pod warunkiem, że wiesz jak z nich korzystać. Istnieje wiele błędów, przez które możesz stracić bądź zniechęcić do siebie obserwujących.
W obecnych czasach media społecznościowe, odwiedzane są przez miliardy użytkowników. Jeśli, popatrzyli byśmy na to od biznesowej strony możemy zauważyć, że jest to świetna baza klientów, która daję wiele możliwości naszej marce. Jakie są więc korzyści stworzenia fanpage’a na Facebookowej platformie?
Pierwsze kroki w korzystaniu z menadżera reklam mogą przysporzyć kilka przeszkód. Pierwszą z nich jest zdecydowanie konfiguracja. Najczęściej popełnianym błędem, jest wybór pozyskania polubień, nawet jeśli nie jest to naszym celem. Takie działanie może doprowadzić do utraty naszego budżetu. Jeśli, więc chcemy wygenerować dobre wyniki, musimy w pełni zrozumieć wszelkie cele.
Dzisiejsze czasy stwarzają coraz więcej form sprzedaży produktów. Zdaniem niektórych, aż 90 % z nich można sprzedać za pomocą Facebooka. Niestety bywają też produkty, które sprzedają się trudno, nawet na takich portalach. Dlatego musimy stworzyć takie zainteresowanie, aby produkt zaczął zyskiwać na popularności.
Jednym z minusów niekontrolowania naszych reklam na Facebooku, jest ich drastyczna zmiana. Dlatego tak ważne jest, aby stale ich doglądać. Średnie wartości wglądu, wahają się między dwoma a trzema dniami. Z godziny na godzinę, wyniki mogą się zmienić, a co gorsza nie na nasza korzyść. Aby uchronić się przed stratami, warto skorzystać z pomocy Facebooka, … Czytaj dalej Optymalizacja budżetu reklam na Facebooku
F-commerce to powiązany rynek e-commerce oraz strefa społecznościowa. Do tych działań wykorzystuję się potężną platformę jaką jest Facebook. W obecnych czasach, każda firma powinna komunikować się z odbiorcami, przy pomocy mediów społecznościowych. Jest to ważne działanie, gdyż takie portale skupiają najwięcej użytkowników. A jak wszędzie wiadomo im większy wkład obserwujących tym większe dochody.