Ile kosztuje reklama na Facebooku?”

“Ile kosztuje reklama na Facebooku?” to pytanie które zadaje sobie coraz więcej z nas. Dlaczego? Ponieważ Facebook nie ułatwia nam zrozumieć zawiłości swojego systemu. Jak zatem działa Facebook Ads i co wpływa na koszty reklamy? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, ale zrozumienie mechanizmów Facebooka może pomóc nam przewidzieć z jakim budżetem powinniśmy się liczyć, aby dotrzeć do satysfakcjonującej nas liczby odbiorców.

Czytaj dalej Ile kosztuje reklama na Facebooku?”

Ile kosztuje prowadzenie profilu na Facebooku?

Obecność w social mediach to dla firm już nie możliwość, ale niemal obowiązek. Budowanie zaangażowanej społeczności, publikowanie ciekawego contentu i zarządzanie kryzysowe w social mediach to podstawa w każdej strategii marketingowej. Ile jednak kosztuje prowadzenie profilu na Facebooku i jak wybrać osoby, które zrobią to w sposób profesjonalny i nie zagrożą wizerunkowi naszej firmy?

Czytaj dalej Ile kosztuje prowadzenie profilu na Facebooku?

W jaki sposób wypromować sklep internetowy?

Wiesz już jak i gdzie stworzyć sklep internetowy, jednak samo jego założenie jest gwarancją sukcesu. W ostatnich latach, sprzedaż za pośrednictwem Internetu cieszy się ogromną popularnością, powstaje niezliczona ilość sklepów internetowy. Konsumenci mają problem z wyborem, często decydują się na przypadkowy sklep, pierwszy na który trafią w sieci. Dlatego, bardzo ważna jest promocja i reklama, która przyciągnie klientów właśnie do Ciebie.

Czytaj dalej W jaki sposób wypromować sklep internetowy?

Poradnik, jak założyć sklep interentowy

„Mam własną firmę!” – czyli jak założyć swój sklep internetowy

No dobrze. Wiemy już, że nie warto marnować czasu i zastanawiać się nad swoją przyszłością zbyt długo. Nie jest sekretem, że lepiej pracować dla siebie, niż dla kogoś. Wiemy również, że nie jest to tak trudne, jak się może wydawać. Większość z nas to ludzie młodzi, ambitni i pełni zapału. Dlaczego by nie wykorzystać tej energii do stworzenia czegoś, co pozwoli nam stać się swoim własnym szefem?

Czytaj dalej Poradnik, jak założyć sklep interentowy

E-commerce, czyli jak zacząć sprzedawać w Internecie

XXI wiek to czas dynamicznego rozwoju i postępu technologicznego. Świadomi tempa zmian przedsiębiorcy starają dopasować się do rozwijających trendów tak, żeby sprostać oczekiwaniom, coraz bardziej wymagającego konsumenta. Zwykło się mówić, że urodzone po 1990 r. pokolenie Y należy do wymagających i niecierpliwych. Istnieje przekonanie, że ludzie, którzy przyszli na świat po upadku komunizmu, chcą więcej, szybciej i lepiej. W miejsce pokolenia Y weszły już kolejne i to im musi stawić czoła współczesny sprzedawca.

Czytaj dalej E-commerce, czyli jak zacząć sprzedawać w Internecie