Osoba trzymająca telefon na którym jest linkedin

LinkedIn konto firmowe.

LinkedIn to portal stworzony dla pracodawców jak i dla osób poszukujących pracy. Miejsce to umożliwia rozwój, a także daje niesamowite możliwości budowania silnej marki. To właśnie tu rekruterzy najczęściej znajdują idealnych kandydatów na dane stanowisko. Dobrze zrobiony i obszernie uzupełniony profil na LinkedIn powinien oczywiście zawierać informacje o doświadczeniu zawodowym, licencjach i certyfikatach oraz wszystko, czym kandydat może wyróżnić się na tle konkurencji. Ale jak powinno być w przypadku konta firmowego? O tym dowiemy się w poniższym artykule.

Konto firmowe.

Przede wszystkim konto firmowe skupione jest na organizacji i tym jakie jest jej przesłanie, do czego dąży i jakie ma poglądy tzw. misja, cel i wizja. Ze strony technicznej chodzi tu o fakt, iż jest ono najczęściej prowadzone przez kilku administratorów lub dowolnie wyznaczoną do tego osobę, która cechuje się wysokimi umiejętnościami komunikacyjnymi, znajomością tematyki i zawiłości social mediów. Dodatkowo, konto firmowe, by zdobyć jak najwięcej obserwujących i aktywnych użytkowników, musi być rzetelnie i sumiennie prowadzone. Oznacza to, iż taki profil firmowy musi być udostępniany w innych social mediach co zapewnia zdecydowanie większe zasięgi. Ponadto można wysyłać zaproszenia do polubienia lub skorzystać z płatnej reklamy. Dzięki tym zabiegom rozpromujemy nasze konto. Co więcej, samo posiadanie konta firmowego na LinkedIn sprawia, iż pozycjonuje się ono wyżej w wyszukiwaniach przeglądarki i mogą ją znajdować nie tylko osoby mające konto na linkdinie. Ponadto, jest to kolejny sposób na zapewnienie komunikacji z odbiorcami.

Rodzaje kont firmowych.

Jednym z rodzajów strony firmowej jest LinkedIn Page – to taka podstawowa strona organizacji, uczelni itp. Na której znajdziemy opisy działalności, dane kontaktowe, pracowników i powiązane grupy. Strona ta posiada również unikalny adres url, który określa się podczas zakładania profilu, dzięki temu właśnie nasza strona pozycjonuje się wyżej w wyszukiwaniach. Informacje, jakie tu znajdziemy dotyczą głównie kultury organizacji i aktualnych zatrudnień.

Kolejna jest Showcase Page – jest ona powiązana z istniejącą już stroną. Jest to najczęściej rozwiązanie stosowane przez firmy posiadające oddziały rozlokowane np. W całej Polsce.

Affiliated Page – jest to najrzadziej wybierane rozwiązanie stosowane zazwyczaj w wypadku połączenia dwóch organizacji i jest ono możliwe po skontaktowaniu się z działem Supportu, gdzie należy napisać prośbę o powiązanie stron i czekać na pozytywne rozpatrzenie.

Profil pracownika na LinkedIn.

Zakładanie profilu pracownika, jest równie istotnym krokiem w stronę lepszego wizerunku firmy. Lecz najpierw musimy uświadomić pracowników o istotności i ważności posiadania takiego konta, dlatego też warto zainwestować w profesjonalne szkolenia o tej tematyce. Budując profil podwładnych musimy zadbać by był on zgodny z wizerunkiem firmy i wzbudzał zaufanie. Co więcej, nie może tu zabraknąć atutów umiejętności i realności, dzięki której zdobędziemy potencjalnych klientów.

Poprzedni Wpis
Następny Wpis