Reklama na TikToku - kampanie TikTok ADS | Agencja CleverAgency

Reklama na TikToku - kampanie TikTok ADS


Chcesz poznać więcej szczegółów?

Zamów rozmowę

Administratorem pozostawionych danych będzie CleverAgency sp. zo.o. Wpisane dane zostaną przetworzone w celach marketingowych - marketingu bezpośredniego produktów i usług przez nas oferowanych. Jako podstawę prawną przetwarzania danych uznajemy uzasadniony interes Administratora. Udostępniając nam swoje dane zyskujesz m.in. prawo do ich modyfikacji i usunięcia, dostępu do przekazanych danych, wyrażenia braku zgody na marketing produktów i usług realizowanych przez Administratora. Twoje dane, zgodnie z obowiązującym prawem, będą mogły zostać przekazane do podmiotów pomagających nam w działaniach marketingu bezpośredniego.
Analiza grupy docelowej i układanie planu
1 etap
Tworzenie angażujących treści
2 etap
Jesteśmy kreatywny i współpracujemy z influencerami
3 etap
Wiemy jak obsługiwać różne formaty reklamowe
4 etap

Kompleksowo – nasza działalność nie polega tylko na stworzeniu treści reklamowych. Współpracę z klientem rozpoczynamy od poznania jego potrzeb. Następnie dokonujemy dokładnej analizy grupy docelowej i na podstawie uzyskanych danych opracowujemy strategię. Kolejnym krokiem jest wdrożenie reklamy oraz baczne śledzenie jej oddźwięku – w sytuacji gdy uzyskiwane wyniki odbiegają od zamierzonych: natychmiast wprowadzamy zmiany pozwalające uzyskać zamierzony efekt. Na bieżąco monitorujemy i raportujemy wyniki działań klientom.

Clever Agency wykorzystuje pełnie treści reklamowych dostępnych na Tiktoku:

  1. * In-Feed Ads, czyli jeden z podstawowych formatów reklamowych na platformie TikTok. Tego typu reklamy trwają do 60 sekund, wyświetlane są na pełnym ekranie w orientacji pionowej oraz stwarzają możliwość interakcji z użytkownikami
  2. * Branded Hashtag Challegnes, czyli wyzwania oparte na hashtagach angażujące społeczność do tworzenia własnych treści
  3. * Branded Effects, czyli interaktywne efekty wizualne tworzone przez marki po to, by promować swoje produkty lub usługi w bardziej angażujący sposób. Efekty są dostępne dla użytkowników platformy i mogą być wykorzystywane w ich własnych filmach
  4. *Top View Ads: reklamy pełnoekranowe, pojawiające się przy pierwszym otwarciu aplikacji

Koszty kampanii reklamowych zarządzanych przez Clever Agency zależą od kilku czynników: zasięgu kampanii, wybranych formatów reklamowych, zaangażowania influencerów. Clever Agency zawsze dostosowuje budżet do potrzeb klienta, optymalizując koszty.

Clever Agency analizuje wnikliwe cele kampanii, grupę docelową oraz budżet i na podstawie zebranych danych dobiera najlepszy format reklamowy.

Proces wygląda następująco:

  1. konsultacje z klientem: zrozumienie jego celów i oczekiwań
  2. opracowanie strategii działania, czyli szczegółowego planu kampanii obejmującego zarówno formaty reklamowe jak i targetowanie i harmonogram
  3. kreacja treści: produkcja wideo, efektów AR
  4. zarządzanie kampanią: uruchamianie reklam, monitorowanie wyników, bieżąca optymalizacja kampanii
  5. raportowanie: składanie klientom regularnych raportów z analizy wyników kampanii.