facebook

Aktualności

Co mówią o Tobie w sieci ?

31.08.2015
W styczniowym numerze Zachodniopomorski Przedsiębiorca ukazał się artykuł na temat marketingu szeptanego w Internecie, w którym po raz kolejny wypowiadał się Przemysław Korszeń, właściciel CleverAgency.

Coraz częściej opinia w sieci liczy się bardziej niż zdanie znajomych. Klienci chcąc sprawdzić informacje o danym produkcie czy usłudze obserwują komentarze w Internecie. Przedsiębiorcy powinni śledzić i dbać o opinię klientów. Przemysław Korszeń, właściciel Agencji Interaktywnej CleverAgency podkreśla, jak bardzo ważna jest opinia w internecie.

- Każda złotówka wydana na promocję bez uwzględnienia tego, co się dzieje w sieci jest zmarnowana. Niewiele pomoże fakt, że firma przygotuje świetny spot telewizyjny, kiedy w sieci roi się od negatywnych opinii niezadowolonych klientów.

Jeśli jesteście zainteresowani tym tematem odsyłamy Was do lektury: http://issuu.com/przedsiebiorca/docs/przedsiebiorca-styczen2014-maly-pli