Na Uniwersytecie Szczecińskim, a dokładnie na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług, 11 czerwca, odbędzie się 8. edycja konferencji Quo Vadis Marketingu. Organizatorem wydarzenia jest Koło Naukowe Komunikacja w Biznesie. Zaproszeni prelegenci będą mówili o „E-marketingu w biznesie”.
Prezentacje na temat marketingu szeptanego w Internecie przedstawi Przemysław Korszeń, właściciel Interaktywnej Agencji CleverAgency. John Nickels będzie mówił o Content Marketing. Natomiast o tym jak osiągnąć efekt biznesowy w e-marketingu powie Arkadiusz Bujas. Na koniec wystąpi Jakub Skowroński z wystąpieniem o Google AdWords.
Celem konferencji jest wymiana poglądów między wykładowcami, prelegentami i studentami, zdobycie wiedzy na temat e-marketingu w biznesie, poznanie ciekawych, inspirujących osób oraz wspieranie procesów naukowych.
Wstęp na konferencje jest darmowy.