facebook-icon-social-media-face

Jak stworzyć skuteczną reklamę na Facebooku?

Dzisiejsze czasy stwarzają coraz więcej form sprzedaży produktów. Zdaniem niektórych, aż 90 % z nich można sprzedać za pomocą Facebooka. Niestety bywają też produkty, które sprzedają się trudno, nawet na takich portalach. Dlatego musimy stworzyć takie zainteresowanie, aby produkt zaczął zyskiwać na popularności.

Pierwsze kroki do skuteczności

Należy pamiętać, że wydawanie tysiąca, dwóch a nawet trzech może okazać się bezskutecznym, jeśli nie wiemy, jak to zrobić. Dzięki odpowiedniej wiedzy możemy stworzyć skuteczną reklamę nawet za 10, 20 zł dziennie, co w przeciągu miesiąca daje zaledwie 300-600 zł. Zatem jak zrobić reklamę, która okażę się skuteczną? Pierwszy krok to budowanie grupy odbiorców niestandardowych. Pewne jest, że osoby, które interesują się twoimi usługami, przyniosą zamierzone efekty. Jeśli, oferujemy usługi osobą, które dodatkowo znają naszą firmę, okazuję się to jeszcze bardziej opłacalne. Facebook oferuje tworzenie grup, złożonych z odbiorców, którzy interesują się podobnymi usługami do twoich. Daje to możliwość dotarcia do ścisłego grona osób potencjalnie zainteresowanych.

Co dalej…?

Jeśli już znajdziemy zainteresowanego, nie kierujmy go na główną stronę naszej witryny. Oferując reklamę danego produktu, dążmy, aby zainteresowanie kręciło się wokół niego. Klient, który właśnie zobaczył produkt, chce uzyskać większej ilości informacji, właśnie na jego temat. Nie możemy pozwolić na to, aby błądził on po stronie bądź był rozpraszany. Następnie, pamiętaj o różnorodności zdjęć w swoich reklamach. Fotografie okazują się najważniejszymi elementami reklamy. To właśnie one decydują o tym, czy klient zwróci na nią uwagę czy ją zignoruję. Facebook posiada możliwość utworzenia kilku wariantów, więc czemu z niej nie skorzystać. Dzięki temu, w prosty sposób sprawdzisz, na które zdjęcie obserwujący zwracają największą uwagę. Finiszem działań jest monitorowanie wskaźnika trafności. Jest to ocena reakcji naszych odbiorców na daną reklamę. Jego wyższa liczba oznacza większą skuteczność, co oznacza większe zainteresowanie. Taka opcja może uchronić nas przed przepłacaniem, za reklamy nie przynoszące pozytywnych skutków.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>